Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål

Kontaktperson:

Når I engagerer en kunstner igennem os, får i samtidig en fast kontaktperson, der følger jer fra start til slut. Sammen med kontrakten fremsendes et visitkort på den person der er jeres kontaktperson, og på visitkortet er der konsulentens direkte telefonnummer og email adresse.

 

Hvad skal jeg vælge:

Som i kan se er mulighederne for partybands store. Vi er et proffessionelt bureau med mange års erfaring, og det er vores fornemmeste opgave at guide jer frem til den rigtige løsning. Igennem dialog, finder vi sammen frem til jeres ønsker og behov. Intet er for stort eller for småt... Det drejer sig om at finde det rigtige!

 

Betaling:

I kontrakten står der anført hvorledes arrangementet afregnes. Typisk udbetales det samlede honorar til engagerede efter endt optræden eller via bankoverførsel.

 

PR Materiale:

Vi ligger inde med PR materiale på samtlige kunstnere, og vi fremsender gerne en pressepakke med info, billede og plakater til jer, så i selv kan promovere arrangementet.

 

Sikkerhed:

Vi laver altid en kontrakt på vores arrangementer, der bekræftes af både Jer og det engagerede partyband. Vi sørger for udarbejdelse og logistik, så både I, kunstneren og bureauet har en kontrakt inden arrangementets begyndelse.

 

Spørgsmål og ændringer I sidste øjeblik:

Det kan jo ske at i har spørgsmål eller ændringer i sidste øjeblik, inden arrangementet. I så fald skal i blot kontakte os, også uden for bureauets åbningstid. vores telefon viderestilles automatisk til den person der har vagt, som vil hjælpe jer bedst muligt.

 

Spilletid:

Under de fleste kunstneres profiler er spilletid angivet. Dette er vejledende, og langt de fleste kunstnere kan engageres i både længere og kortere tidsperioder.

 

Priser:

Vi har på vores site valgt ikke at indele vores kunstnere i priskategorier, da disse sjældent holder stik. I skal være opmærksomme på at kunstneres priser kan variere en del, alt efter tid, sted, pr-periode, TV aktualitet, etc. Kontakt os for den præcise pris.

 

Dinnermusik:

Vi arbejder sammen med en lang række dygtige pianister, guitarister og DJ´s der er specialister i at underholde til eksempeltvis receptioner og under spisning ved fester og bryllupper.

Vær opmærksom på at det ikke er alle bands der har en dinner-musiker med. Ønskes dette, kan i altid tjekke med os, og evt. bestille det seperat.

 

Transporttillæg:

Nogle kunstnere kræver ekstra transporttillæg for engagement. Det er vores opgave at gøre jer opmærksomme på dette. Hvis vi ikke gør det, betyder det blot at der ikke skal betales ekstra.

 

Eget PA Anlæg:

Alt efter lokationens størrelse, kan det være nødvendigt at leje ektra udstyr ind. Hvis dette er nødvendigt, vil vi gøre jer opmærksomme på det, og kan være behjælpelige med at skaffe det fornødne udstyr.

 

Øhhh!?

Vi kan sagtens forstå hvis bookingbranchen virker svær at gennemskue, men der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.. og dem giver vi ikke!

Kontakt os derfor hvis i har det mindste spørgsmål.

Mere information